Friday, January 26, 2007

Cerita Babi the return!!


Maaf ya....BM gua koyak tapi ada sikit cerita nak cerita sikit.
Jika anda ada baca blog ini manyak,manyak tahun dahulu.....gua ada cerita tentang babi butuh dalam ofis gua. You see......keep cerita pajang pendek, a few bulans ago, dia di-transfered to area cubical saya. Actually, babi itu belakang cubical saya. Saya tak peduli dia tapi dia suka main dia punya muzik. Muzik rock dan hip-hop yang buat saya tarak shiok. Mengapa? Kalau orang main muzik itu dengan certain level of volume, all saya dengar ialah itu bunyi macam orang ketuk at the wall. Celakak!!!! Saya sudah marah dia, request dia guna phone-telinga dan komplain kat boss....tapi babi ini tak henti-henti buat saya marah. Tapi hari ini.....boss saya suruh babi ini bungkus balik ke tempat lain di ofis. Muahahahahhahahahaaha!!! Gua berjaya tendang babi ini keluar dari tempat saya. Saya bukan jahat ok...tapi bila you nak kerja kat komputer tulis program, itu ketuk-ketuk sungguh irritating. Tapi hari ini.....manyak gembira....
Saya = 1 Babi = 0........muahhahahahahahhaha!!!!