Saturday, September 03, 2005

Bahagian kedua cerita babi betina butuh!!


Sekarang hari minggu, saya nak cerita pasal babi di tempat kerja saya. Sebenarnya, babi ini ialah seorang lelaki. Dia gemuk, gigi macam tahi anjing dan muka macam berang punya punggung!
Saya tak suka dia kerana perangai dia betul-betul uji saya punya perasaan. Setiap kali kalau saya ada masalah dengan network, bila saya tanya dia, dia cakap "Apa Mahu??" Babi celaka, sudah 5 tahun kerja dengan babi ini, dia lagi bagi perangai macam butuh!! Bukan itu saja, dia selalu cakap, "Senang saja, hari ini saya betulkan masa-alah itu" tapi sampai sebulan dia semua pun tarak buat!! Selalu kata dia tahu, tapi otak macam tempoyak tahi!!! Bodoh sungguh babi butuh ini!!

Lu orang tengok gambat babi di atas...nah...itulah dia kalau saya guna anak panah kat dia.
Sejak kawan saya di syarikat tinggalkan syarikat, dia ambil separuh punya kerja kawan saya. Itulah kerana kawan saya kerja kat network, saya takut nanti babi ini nampak tulisan ini dan buat kacau kat saya!!! Nasib baik, Isnin ini tak ada kerja. Saya tak nak tengok muka babi ini!!